300512

Hallå vänner! Studentveckan är i full gång och dagarna är planerade in i det sista. Tidiga mornar och sena kvällar, men det är så det ska vara. Umgås med klassen de sista dagarna så mycket som går, för om lite mer än en vecka kommer vi att sjunga "Studentsången" och kasta våra hattar.
Studentveckan brukar oftast förknippas med att man far ut och super varje kväll, mer eller mindre. Tur att jag har en sådan klass som faktiskt kan inse att man kan ha kul även utan alkohol, nog för att jag själv inte har något emot det och dricker någon gång sådär. Men jag vet mycket väl att jag kan ha kul utan att vara berusad. Låter kanske som vår klass är en typisk nördklass där ingen dricker, samt att vi sitter och räknar matte under studentveckan. Så är ju inte fallet, vi räknar fysik! Skämt åsido.. De senaste två dagarna har vi spelat volleyboll i solnedgången, lekt lekar, spelat brännboll och grillat. Ikväll bär det åter igen iväg in till stan, vet inte vad osm händer, men nog blir det bra! :)
Hoppas ni andra har det fint!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback