221112

Hallå vänner! Jag kan säga att jag igårkväll verkligen slängde mig i sängen när jag kom hem och att jag sedan skulle upp för att gymma kring nio kanske inte var min smartaste idé. Men att träffa Erica där och bli taggad igen gjorde saken så mycket bättre! Känns i kroppen nu kan jag säga och det märktes när jag somnade i sängen i två timmar. Tror jag ligger väääldigt efter i sömntimmar nu och det lär märkas på lördag när jag har arbetat mitt killingpass på 25 timmar. Börjar nämligen 10.00 imorgon och slutar 11.00 på lördag. Känner inte supermycket tagg. Men samtidigt är det veckoslutsOB och nattOB! På tal om jobbet så klarade jag både insulin - och sondmatningsdelegeringen! Kändes verkligen superskönt omän jag var riktigt nervös när det väl gällde.
 
Nu ska jag i alla fall ta och hoppa in i bilen och bila mig mot Filip. Vi ska bara ta det lugnt, se på film och kanske planera lite inför Musekonsersten som faktiskt är om TVÅ VECKOR?! Minns inte när vi beställde biljetterna, men att det nu bara är två veckor kvar är helt ofattbart. Är jag taggad? Ja tack! :) :D :D :D :D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback