081012

Jag måste börja med att tacka er alla för era fantastiska kommentarer på bilden jag la upp på mig själv! Jag förklarade där att jag inte är så bekväm i att lägga upp bilder på mig själv, men det värmde rakt in i hjärtegropen av de fina kommentarerna. Såväl de anonyma som de icke så anonyma. Det får, i alla fall mig, att vilja fortsätta att i alla fall försöka ta fler självporträtt! Eller mer att våga publicera dem. Tack åter igen!♥
 
Sitter här nu och är rätt slut. Jobbade min första journatt inatt och jag låg likt en örn och lyssnade efter minsta ljud, liksom på helspänn. Vilket kanske inte är det mest ultimata då det resulterade i några få timmars sömn. Ska nog gå bättre imorgon då jag också jobbar jour. Hoppas allt är bra med er och att ni inte blir allt för deprimerade av höstvädret. Man blir verkligen dåsig och slö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback