101012

Jag tror det kommer att ta ett bra tag innan jag vänjer mig vid att sova jour. Senast igårkväll var det en som var nära på att spy för att han mådde så illa och de som känner mig vet att jag bokstavligen HATAR att spy och folk som spyr runt om mig. Att då ligga där och försöka att sova, i hopp om att han inte spyr ner hela toaletten, var väldigt svårt. Tankarna bara flög runt, så det kanske blev max två hela timmars sömn. Som tur var spydde han inte, han hade tydligen bara en svår magkatarr(som folk tydligen inte kunde berätta för mig?). Så när jag kom hem kring kvart över nio däckade jag i sängen. Ni kan nog tänka er att jag var helt död efter ett 17 timmars pass.
 
Bara för att göra inlägget lite mer intressant så kan jag visa en bild på väskan som levt med mig i år och dagar. Den börjar vara en aning sliten, men är väl använd från gamla träningar och cuper. Du har varit mig trogen i så många år och detta börjar gå till sitt slut, men även den dagen ska komma. Och ja, jag tar farväl av en väska på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

RIP maddes fin-fina väska! :( Hihi :)

Svar: Haha, minst sagt! ;)
Madelené Karlsson

2012-10-10 @ 14:56:59
URL: http://unwritable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback