221012

Godmorgon! Känns jättekonstigt att vara uppe denna tid, nog för att jag brukar försöka att gå upp i hyffsat bra tid när jag är ledig. Men jag har varit uppe sedan 5.50. Så att klockan bara är sjugo över nio känns konstigt. Är relativt slut efter ett 21 timmarspass, men det är bra med pengar och jag har umgåtts med mina härliga brukare. En konversation mellan mig och en boende av manligt kön:

Han - Jag borde sparka alla ordinarie som jobbar här!
Jag - Varför?
Han - Behöver lite ungt och fräscht.
Jag - Jaha, som vadå tänkte du?
Han - Hade jag fått bestämma hade du jobbat här på heltid!
Jag - Haha, men tack X. Vad snäll du är!
Han - Ja, du är ju trots allt snyggmadde!
Jag - Haha, du säger det?
Han - Ja, tänk om alla var lika snygga som dig? Då hade det varit mycket roligare att bo här!
Jag - Du är allt bra charmig du, X!
 
Kan ju säga att man blir måttligt glad av att jobba där jag jobbar. Verkligen, verkligen kul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback