070912

God förmiddag mina vänner! Jag är nu nyduschad och nymatad(av mig själv då dvs) efter en timmas powerwalk. Är verkligen underbart skönt att gå ut tidigt på morgonen och njuta av den aningen friska luften samt bara låta tankarna flöda!
 
Jag ska snart hoppa på bussen som tar mig till stan tillsammans med Emelie, därefter hämtar mamma upp mig för att ta mig norrut. I och med att jag fyller år imorgon och mormor fyllde år igår så ska vi fira födelsedagarna tillsammans, som vi oftast gör varje år. Ska bli skönt att komma bort från Skellefteå för en helg.
 
På tal om ingenting, jag har en arbetsintervju nästa vecka. Så som jag har kämpat med att få tag i den kvinnan, men tillslut svarade hon och var väldigt positiv till att träffa mig. Känns toppen! :)
 
Hoppas ni får en fantastiskt fin helg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback