100912

Hola Amigos!
Första dagen på mitt nya jobb är avklarat och det känns riktigt bra, men framför allt spännande! Jag har alltså blivit anställd som vikarie på ett handikappboende här i stan. Arbetsintervjun gick alltså rätt bra med andra ord, så fyra timmar senare var jag på min inskolning. Har även en inskolning imorgon från sju till halv fyra, så jag ska nog strax hoppa i säng så jag orkar upp till det. Hoppas allt är bra med er!♥
 
Bjuder på denna bild, just för att det ser ut som att jag har en lejonman på den(Nästan som dig Ramona!) och för att jag älskar att lägga upp bilder på mig själv där jag ser en aning efter ut:)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Stort grattis! Hoppas du får torka mycket stjärt <3


Svar: Inte riktigt, men jag får duscha nakna män och byta blöjor<3
Madelené Karlsson

2012-09-11 @ 14:47:13
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback