Intresseklubben antecknar

Tänkte berätta en liten intressant sak för er(ni som inte gillar intressanta saker kan sluta läsa nu) om mig själv. Två utav de saker som ligger mig närmast hjärtat är nämligen kors och grått. Nu låter jag riktigt emotionell och religiös. Jag är ingen utav sakerna(bara emotionell när jag har lingonveckan). Jag låter denna bild tala för två utav mina passioner i livet:
Nu tycker ni säkert att jag inte har något liv, vilket jag kanske inte heller har. Men om ni inte ville läsa intressanta saker(läs onödig fakta) om mig själv så hade ni chansen att sluta läsa för länge sedan! Jag har dessutom tänkt nörda vidare och skriva upp alla saker som är relaterade till kors:
♥ Fyra silvriga örhängen.
♥ Två halsband, dock är ett omgjort till ett örhänge och ett är guldigt.
♥ En ring som täcker två fingrar. Från Gina Tricot, alla har dem i princip.
♥ En t-shirt som är bl.a. grå med ett kors i mitten.
♥ Två linnen, båda med svarta kors.
Tack för intressesmurfen Madde!

Kommentarer
Postat av: Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

Jaha, rent i stan? :) hur fick du det?

Svar: Hur jag fick vadå tänkte du? :)
Madelené Karlsson

2012-09-13 @ 14:36:16
URL: http://chokladbanan.blogg.se
Postat av: Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

Hehe oj :$ tänkte jobbet du pratade om ;) om det var i schtaan<3

Svar: Jaha, haha! Jo, eller det är på moröbacke...tror jag? Kan ju inte skillnaderna mellan moröbacke, moröhöjden och morön:]Jag fick det via kontakter :)
Madelené Karlsson

2012-09-16 @ 21:27:53
URL: http://chokladbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback