111213

Det är med en klump i magen(och halsen för tillfället då den mer eller mindre är igentäppt med slem) som jag börjar inse att julen kommer allt närmre. Inte för att jag har något emot julen, jag är snarare tvärt om. I Augusti började jag lyssna på julmusik och jag är fortfarande inte less. Det jag syftade på var att på fredag är det den 13:e - kröningen av 2013 års lucia. Alla fina stunder tillsammans, utveckligen från att låta som en hönsgård till att idag stå och känna sig fruktansvärt stolt över hur bra det låter. Att få umgås med dessa fantastiska människor nästan varje dag, man blir bortskämd.
 
Ikväll är våra sista framträdanden innan luciadagen. Klumpen i halsen är ingenting emot klumpen i magen som växer sig allt större. Att få hålla på med sådant man älskar och dela den glädjen med människor som känner samma sak, det är helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback