När man får igen...

Jag är en människa som älskar att skämta med folk. Nya bekantskaper som gamla. Dock finns det något som jag älskar ännu mer och det är att skrämma mina nära och kära. Ett drag jag fått av min far, så som ett x antal hjärtattacker.

Min lillebror har varit den som har fått stå ut med mina attacker, år ut och in. Nu är han 14, men lika lättskrämd fortfarande. Han kommer att ha ett starkt hjärta när han blir äldre och kommer då tacka mig, säger vi som.

Han har alltid försökt att ge tillbaka med den gamla osten, men har aldrig lyckats. Men när jag skulle lägga mig igår fick han mitt hjärta att rusa lite mer än annars:



Min hatkärlek till skräckfilmer satt mitt hjärta i löptakt. Kan bara säga att jag hade liite svårare för att somna den natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback