Paketinslagning - fortsättning

Som ni vet så började jag att slå in julklapparna i god tid. Före snön låg på marken, men o ack var vintern och julen redan i mitt arma hjärta. Skrev även tidigare att jag inte är någon som brukar lägga ner energi på utsidan på paket, men detta år satsar jag fullt ut. Gav mig ut på okänt vatten och provade på paketlack. Tackar youtube, annars hade jag fått slå om ett flertal klappar. Insåg inte hur knepigt det är innan man verkligen kommer in i det. Tålamodet, ja mitt annars rätt tålmodiga tålamod höll på att tryta, men jag kämpade på och har nu gjort på fem paket som jag har bytt med fina vänner. Nu väntar det bara...12 till kanske? Jag som inte ens är någon pysselmänniska...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback