110213

Godkväll bloggen! Hur är läget? Med mig är det helt okej, är rätt sliten efter dagens ståhej. Jag har nämligen hjälpt pappa att lägga golv. Vilket har betytt att jag har kånkat på golv upp för trappen, flyttat diverse möbler och annat. Ett riktigt gympass med andra ord. Klagar icket, men är sliten. Så ikväll blir det att lägga sig tidigt. Vilket det i och för sig blir ändå då jag börjar jobba 8 imorgon. Taggad tjej här!
 
Här är en bild på mig när jag la golv. Jag ser ju lite manlig ut på den, men det är bara arbetskläderna som gör det.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det var lite Quasimodo över denna bild...

Svar: Han är ju min idol...
Madelené Karlsson

2013-02-12 @ 08:05:59
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback