130213

Tjatja bloggen! Wazzup dawg?! Näe, ursch vad jag är slut. Gymmade i en och en halv timma på morgonen och blir sedan inkallad på jobb. Så det var bara att bege sig hemåt för att få i sig mat i kistan och sedan bege sig mot jobbet. Inte nog med det så ska jag jobba 7.30 - 14.00 imorgon. Är iofs bara 6,5 timma, meeeen jag kände inte mig superpeppad. Dock får jag bara ta tag i kragen(som jag inte har på mig) och bege mig. Det är tur att jag har ett roligt jobb, istället för ett jobb på kontor. Skulle jag nog aldrig klara av.
 
Dock finns det två saker som händer i veckan, som i alla fall gör mig taggad och det är imorgon. Alla ♥ dag. Fast då är ju jag forever and ever alone, men jag ska gå umgås med två utav mina favoriter då det vankas finmiddag tillsammans. Kan inte bli annat än bra! Dessutom ska jag på Melodifestivalen här i Skellefteå på lördag. Fick det i julklapp av min familj. Så middag före och sedan Mello. Kommer bli riktigt bra känner jag! :)
 
Denna puss är tillängad min trogna läsare Ramona Parpala! Du får den, bara för att du är så himla go...oftast.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Men gu se gla ja bli :D om än du verkade lite skeptisk till pussen ;)

2013-02-14 @ 14:37:53
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback