280213

God förmiddag! Håller just nu på att packa för fullt. Far nämligen ner till Stockholm idag och stannar tills på söndag. Kommer att bli riktigt riktigt bra! Ska då ner för att träffa min syster, men även Elmira som har tagit sitt pick och pack och flyttat dit ner(om ni inte visste det sedan tidigare då). Dock far jag inte ensam! Jag far med min vän Magnus som även han har angelägenheter nere i den stora staden. Så vi passade på att slå resorna ihop helt enkelt. Är ju alltid trevligt att resa med någon man känner! :)
 
Hoppas ni får det kanonbra här uppe(eller nere, beror väl på hur många från södra Sverige som läser min blogg) så hörs vi på söndag om jag inte bloggar via mobilen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback