230113

God förmiddag! Sitter här, mätt i magen och redo för dagen! Ett litet rim kom allt fram där. Hur som helst strålar verkligen solen ute och jag avundas de som är ute och kör skoter en dag som denna. Vi har inte fått fram skotern än pga jobb och dylikt, men på fredag ska jag och padre försöka att få fram den och förhoppningsvis kommer första turen att bli då. Längtar så vansinnigt mycket att jag knappt kan bärga mig. Saknar lukten </3
 
Har varit och gymmat nu på morgonen med Erica. När vi var klara och jag skulle gå till bussen såg jag 50 år äldre ut än vad jag är. Ryggen ömmade så som magen, så jag gick minst sagt krokigt fram. Måste varit en minst sagt vacker syn för Skellefteborna! Man ska ju bjuda på sig själv, typ. Ska snart ta och packa med mig lite mat för att sedan jobba eftermiddag ikväll, så som jag gjorde igårkväll också. Känns så skönt att inte behöva jobba jour, då det har varit de enda passen jag haft på senaste tiden mer eller mindre.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback