310113

Hallå mina äpplen! Hur är läget med er? Med mig rullar det sakta, men säkert framåt. Har en dag som denna varit ledig och det kändes inget annat än bra. Jag har spenderat dagen med att tvätta och laga mat, precis som en riktig hemmafru. Synd att jag inte har mig någon man då. Får vara hemmafru till mina föräldrar helt enkelt!
 
Något som lös upp min annars så nedstämda vardag var att jag har fått garanterat sommarjobb där jag har jobbat mest under dessa månader. Kommer mest troligt att jobba hela sommaren, vilket i sig känns lite tråkigt, men man kommer ju att ha dagar lediga och nu kommer jag inte springvikariera, utan få en ordinaries heltid. Känns skönt då man kan planera liiite mer än vad man kan nu då jag blir inringd lite då och då.
 
Inte nog med det så har mitt hår blivit läängre och lääängre. Nog för att mitt hår växer som ogräs, men detta är bara på bredden och längden på det uppklippta. Inte på min "vanliga" längd, men det blir sakta, men säkert längre och det glädjer mig. Ska spara ut håret ända ner till rumpan så att jag kan sitta på det under kalla vinterdagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback