Fifty shades of grey

En utav julklapparna jag fick under julafton var boken "Fifty shades of grey" fast översatt till svenska. En bok som jag verkligen fastnade i och då menar jag VERKLIGEN. Jag kan förstå varför denna bok har blivit omtyckt av kvinnor från 40 och uppåt. Dock är det väl inte bara de sensuella delarna som är de bästa, men också för sättet den är skriven på samt storyn. Den är ju väldigt annorlunda, i alla fall jämfört med vad jag brukar läsa för genrer. Så det är en bok jag verkligen kan rekommendera!
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag läste en bok en gång...

Svar: Jag tror sannerligen att du har läst många böcker Rambo!
Madelené Karlsson

2013-01-10 @ 21:05:59
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback