040313

Hallå! Uppdateringen från Stockholm blev inte av och det beror helt och hållet på att jag inte hade tid, ork eller lust att gå in på bloggen för att uppdatera det. Jag njöt helt enkelt av det Stockholm hade att erbjuda i form av mysiga hemmakvällar med gottigott, shopping utav dess like och träffa på gamla bekantskaper samt umgås med min fantastiska syster. Jag har haft det riktigt bra och det känns väl helt okej att komma tillbaka till verkligheten - som alltid är det skönt att glömma bort den för ett tag.
 
Jag kan bjuda på något som jag köpte där nere då våren är lite mer på G än här uppe. Tog ett bra tag tills jag fick tag i färgen och storleken. Eftertraktad färg och en vanlig skostorlek gjorde det till en jakt, men tillslut lyckades jag tinga fast ett par i Kista där jag även skulle träffa upp Elmira. Resten utav plaggen kan ni få se senare;)
 
Ett par nya converse var det ja! Vet inte hur jag annars skulle kunna överleva sommaren. Har man en gång köpt ett par går det liksom inte att leva utan dem, så enkelt är det(eller svårt i detta fall).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback