070313

Vilken fantastisk statistik jag har på bloggen nu(not). Har funderat nu ett tag på att göra en blogg vid sidan av denna där jag endast lägger upp bilder på för att kunna publicera den mer än denna. Nog för att vem som helst kan läsa det jag skriver, men mitt liv är nog inget jag känner för att hela världen ska läsa dagligen och detta mest för att mitt liv inte är lika fancy som Kissies tex. Men vi får se hur de funderingarna fortsätter!
 
Det var som sagt jobbigt när jag fick veta att denna nära vännen till familjen gick bort. Lite småtungt, men det är bara att bita ihop. Hon dog i sömnen, 57 år gammal, vilket var väldigt ungt. Men hon led inte, vilket var något positivt i det annars rätt negativa situationen.
 
Nu snart ska jag bege mig till jobbet för att jobba kväll. Sedan ska jag imorgon fara och simma för att få ett intyg på att jag faktiskt kan simma inför polishögskolan. Jag ska nämligen försöka att söka nu och se om jag kommer in. Kan bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonymicus

Glöm inte flytkuddarna!

2013-03-07 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback