200313 - Elmira blir banne mig vuxen!

Det händer inte mycket i mitt liv nu för tiden. Jobb, gymmet och sedan umgås med vänner. Jag tycker dock inte att det är något fel på det, men ni lär ju inte tycka att det är så intressant. Dock är detta en mer speciell dag för idag fyller nämligen min älskade vän Elmira 20 bast!! Grattis älskade du, vi ses på lördag och då kör vi all in!!♥
 
Nu ska jag hoppa i säng och tagga igång för att gymma imorgon. Det är när resultaten kommer som, i alla fall jag, blir så sjukt taggad på att träna hela tiden. Dock blir det ju bara gymmet två gånger i veckan pga jobb och dylikt. Men resultaten kommer sakta men säker. Hade tänkt lägga upp en bild lite senare för att visa att även jag har muskler på kroppen, tro det eller ej.

Kommentarer
Postat av: Elmira

Tack finaste!! <3
love u å tack för att du har gjort min tid här i skeå underbar :D

2013-03-28 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback