Beyoncé - Best thing i never had (cover)

Jag har ju, som de flesta vet, tagit sånglektioner i många år. Jag började med något som hette "Gitarr och sång", men övergick sedan till bara sång då gitarren inte blev lika kul längre. Under den tiden jag har sjungit så har jag ofta varit osäker och ställt alldeles för höga krav på mig själv och på så vis inte vågat ge allt. Men allt eftersom tiden har gått, har min röst utvecklats och jag har vågat tro på den mer. Inte nog med det så har intresset för gitarren blivit större och på så vis har jag börjat kompa mig själv. Om än jag fortfarande tycker att jag är inte tillräckligt bra.
 
Nu har jag dock tagit tummen ur och spelat in mig själv. För att kunna utvecklas och bli bättre. Jag vet inte hur långt jag kommer att komma med detta, men det känns i alla fall bra för mig. Att kunna visa upp något och känna "Fasen, jag är inte helt dålig ändå!". Så här har ni mitt första klipp på mig själv när jag sjunger och kompar mig själv. Ni får gärna lägga en kommentar eller två :)
  
 
Ta hand om er♥

Kommentarer
Postat av: Elmira

Du är så förbannat talangfull å vacker! <3

Svar: Tack snuttan! Detsamma <3
Madelené Karlsson

2013-05-10 @ 22:12:04
Postat av: Kusse E

Så bra & duktig du är!

Svar: Tack så hemskt mycket Elin!:D
Madelené Karlsson

2013-05-12 @ 09:48:45
Postat av: LENNEAAAHH

VANSINNE, du har verkligen en underbart fin röst! :D

Svar: Åhh tack Linnea! Vad glad jag blir!! :D
Madelené Karlsson

2013-05-12 @ 20:04:12
Postat av: julia

gere vad braaaaa!!!!!

Svar: Tack Julleeee!!♥
Madelené Karlsson

2013-05-13 @ 17:05:26
URL: http://julialindh.blogg.se
Postat av: Hanna

Så fint du sjunger!!!! :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Madelené Karlsson

2013-05-16 @ 13:07:01
Postat av: Jossan

Du vet att jag tycker att du sjunger fantastiskt bra. Det var kul att höra dig sjunga de ljusa partierna också och du gjorde det strålande!

Svar: Tack så hemskt mycket fina syster!
Madelené Karlsson

2013-05-17 @ 16:52:37
Postat av: elsa

kämpa på! Du har det ju i dig! Underbar och behaglig röst du har, fortsätt!! :)

Svar: Tack så hemskt mycket Elsa! Vad glad jag blir! :)
Madelené Karlsson

2013-05-30 @ 22:00:04
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback