041013 - Kanelbullens dag

Jag kan inte fatta hur fort veckorna går. Det är redan fredag och det kändes som att det var fredag igår? Inte med tanke på mitt sjukt långa arbetspass, mer att tiden har gått...så fort!!
 
Tänkte i alla fall kika in och säga hej. Ska snart bege mig in till stan för att umgås med Sara, sedan blev det helt oplanerat biobesök imorgonkväll. De som jobbar på bion här i Skellefteå känner mest troligt igen mig. Vet inte hur många gånger jag har gått på bio de senaste månaderna. Kanske en gång i veckan?! Denna gång blir det i alla fall Insidious 2 med Emelie. Skräckfilm det vill säga och som vanligt kommer jag förbanna oss till att vi for och såg den. Hatkärlek till skräckfilmer!
 
Bjuder på denna webcambild. Ända sedan jag lämnade in min dator för lagning, har jag inte kunnat hitta åt programmet på datorn som ger mig tillgång till kameran. Så jag använder någon app via Crome. Funkar i och för sig lika bra. Men lite bökigare att komma åt hehe... 
 

Kommentarer
Postat av: norbaggen

Back in business!

Svar: Men gusis så trevligt!!
Madelené Karlsson

2013-10-05 @ 14:48:50
URL: http://pierresundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback