Halloween 2013

Har ni kommit på något spännande att klä ut er till? Förra året tänkte jag klä ut mig till en grekisk gudinna, så jag hade beställt hem ett set. Dock var leveranstiden fruktansvärt lång, så jag hann inte få utstryrseln förrän helgen efter. Fick då improvisera i form av att slänga ihop något som jag hittade på stan. Blev då någon form av personlig tränare/gymmare. Tycker det funkade helt klart! Nu var jag dock ute i god tid(typ en månad i förväg) och ska bära dessa plagg. Kan ni gissa vad det är för något?;)
 
Beställde detta set från Partykungen.se och leveranstiden var över förväntan! Tror det tog mellan 2-3 dagar, jämfört med stället jag beställde från tidigare. Där tog det mer än 14 dagar... Så något att rekommendera är Partykungen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback