Vinterskor

Var ute efter ett par vinterskor förra veckan då kylan kröp sig på och så även snön(om än den nu är borta...). Så jag begav mig ut på jakt. Jag som egentligen hatar att köpa skor då jag blir hemskt kräsen. Lägger upp en bild för hur de ska se ut och då måste jag hitta ett par som ser ut så. Samt passar mina fötter som har en tendens att få skavsår.
 
Hittade då detta par inne på Din Sko för 799:-. Ett riktigt kap då de är fodrade, har bra mönster samt är äkta läder. Att de sedan var snygga och satt bra på fossigarna gjorde det hela till en jackpott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elmira

åh så snygga!! ;) sexiga Maddish :D

Svar: Haha, hon som sa det - hon va det ;)
Madelené Karlsson

2013-10-25 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback