200414

Det är drygt en vecka kvar tills jag och Maria far ut på nya äventyr. JAG som är tidspessimist och har kontrollbehov, till den milda grad att jag vill veta när, hur, var och varför. Nu ska vi ut och ta dagarna som de kommer, lite Carpe Diem över det hela, men fortfarande ingen planering om vart vi ska bo. Bara hur tågrutten kommer att vara. Från början kändes det jobbigt, sedan spännande och inte alls så jobbigt. Nu har jag börjat känna nervositet och lite ångest. Inte så att jag inte vill fara, för det vill jag mer än något annat. Mer att jag har insett att det faktiskt är på riktigt och att det inte är länge kvar tills vi åker. Sitter och tittar på ryggsäcken som kommer att vara mitt liv en månad framåt. Vad har jag gett mig in på?! Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback