270114

Skulle fara ut och åka skidor idag, men denna gång i Ursviken där jag annars alla andra år har brukat ta mina skidpass. Träffar en gammal man på väg till spåret, han påpekar att spåret är förstört på grund av skoterspår. Tänker att det ska gå lika bra ändå(samt vill jag inte skylla på dessa fantastiska fordon♥). Beger mig ut i spåret och känner direkt att det inte kommer att bli ett bra pass. Jag hade vallat skidorna fel. Gled fantastiskt bra, men inte bara framåt, utan även bakåt. Kommer fram till en lång nedförsbacke, känner att jag mest troligt kommer att falla, vilket jag såklart gör just för att det inte finns något spår att köra i. Åker bokstavligt talat ut i riset och trillar som om jag var med i Sällskapsresan. Förbannar de fantastiska fordonen hela vägen hem. Nästa gång kör jag till Skelleftehamn för att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback