310114

Sista dagen på årets första månad. Här sitter jag och har en fruktansvärd träningvärk. Var på gymmet igår med Erica. Var nio månader sedan jag steg ut från gymmet sist. Tror ni att jag var otränad? EN ANING, men inte så mycket som jag hade trott. Kändes hyffsat när jag kom hem, benen var lite slutkörda bara, men i morse. Då var det inte lätt att ta sig upp på morgonen, Magen krampade. Måste vara en utav de bästa ställena att ha träningsvärk på, nog för att det kanske är det mest smärtsamma.
 
Tanken var att jag och Malin skulle ut och åka skidor ikväll, men nu när kylan äntligen har kommit, så ska det verkligen vara isande kallt. Så kallt att det är nästan hurvigt att vara ute i spåret. Så istället blir det skräckfilm. Hade det varit en komedi hade det kommit tårar istället för skratt, på grund av magen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback