Tesil-hållare

De som känner mig väl vet att jag är en stor fantast av Te. Vet inte hur många olika sorter jag har nu, men det är perfekt med olika smaker och sorter. Mina vänner har varit duktiga på att ge mig te i julklapp så som i present och jag kan inte bli annat än överlycklig! Denna jul fick jag dock ett annorlunda tillbehör av min yngre bror. Den människan som kom på den måste även den vara ett stort fan av te, men insett hur otroligt blött och kletigt det kan bli med tesilarna som måste hamna någonstans när man är klar med dem. Jag fick då denna:
 
En PERFEKT hållare för tesilar. Då inte bara hållaren, utan den lilla byttan under som samlar upp vattnet som är kvar i silen. Min familj känner mig för väl. Var för övrigt första gången jag skrev det ordet. Ointressant fakta så här på kvällskvisten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback