300314

Hallå! Vi är inne på sista dagen i månaden och på så vis är det mindre än en månad kvar innan tågluffen(!!!). Jag har gjort ett konto på instagram där jag och Maria kommer att lägga upp bilder från vår resa. Kommer dock inte avslöja namnet än då det först och främst inte kommer att sättas i bruk förrän vi far. Känns onödigt för er att veta det nu då.
 
Annars då? Livet rullar på. Har nu avbrukat dag två av fem som är fullspäckad med jobb. Kommer under dessa fem timmar jobba sammanlagt 57 timmar, varav det sista passet är på 30 timmar. Kommer att vara lagomt sliten torsdagkväll, men när jag nu är pigg och fräsch(PEPPAR PEPPAR) så sliter jag som ett djur. Vilket i sin tur kanske är varför jag blir sjuk hela tiden?
 
Ska försöka att börja lägga ut lite bilder snart. Har några på lager, men jag har inte förmått mig, eller haft tid, för att ägna en tanke åt bloggen. Ber hemskt mycket om ursäkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback